خوف و رجا در تنگنای زندگی

بسیج لشکر مخلص خداست

خوف و رجا در تنگنای زندگی

خیلی از جوون ها فکر میکنن الان مهم ترین مسئله در اجتماع داشتن یه ظاهر زیبا و جذابه،به همین علت با انواع راه ها و هزینه های زیاد شروع میکنن به ردیف کردن این جذابیتها مثلا

*پول هاشون رو به جای این که درست سرمایه گزاری کنند خرج لباس و کفش و لوازم بهداشتی آرایشی میکنند.

*یکی از دغدغه های جدیدشون مدل موهاشونه مدل هایی که اگه ریشه یابی بشن میرسن به مبدا که نه تنها وجهه ی اسلامی ندارد بلکه کاملا شیطانی است.

*رنگ هایی که توی کیف و کفش و لباس و ماشیناشونه باید با هم هماهنگی داشته باشد و گرنه از جامعه طرد میشوند و جایی بین دوستاشون ندارند.

*بیشتر وقتشون رو با دوستایی که بی هدف و بلاتکلیف هستند سپری می کنند.

 

*مدل گوشی هاشون باید به روز باشه گوشی که کاربرد اصلیش یه مکالمه ساده و مختصره الان باید مثل یه ابر رایانه نیازهای روزمرشون را بر طرف کند.

*انجام انواع عمل های زیبایی مدل بینی و لب و ابرو و پلک و گونه باید مطابق با گذر زمان عوض بشود باید شبیه به فلانی شوم...!!!

*لحجه و ریتم حرف زدن که توی بعضیا آنقدر عجیب و غریبه که گاهی آدم از طرز حرف زدنشون خندش میگیره و هزار و یک جور دغدغه ی بی مورد و بی هدف و متاسفانه هزینه بردار 

منم و یک کشور اسلامی و یک راه پر فراز و نشیب و یه هدف روشن اگر خدا بخواهد ان شا الله

من فارغ از همه ی دغدغه های روزمره زندگی فقط به روش زندگی مادرم نگاه میکنم

ایشون به من  میگن که توی بی راهه های موجود من با چشم باز و هوشیاری کامل چه جوری تو مسیر زندگیم حرکت کنم که هیچ یک از انحرافات و خطرات دامن گیر من نشود و راه رسیدن به هدفم را د زمان مناسب با امکانات موجود و متعصب به امور مذهبی و فرهنگی میهنم طی کنم.

من هرگز به جمله معروف خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو توجهی ندارم من از بدی تاثیر نمی پزیرم  محیط باید از خوی های من تاثیر بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : مریم